Sprawdź nowy singiel zespołu
Grupa Bring Me The Horizon zaprezentowała nowy singiel o tytule „Teardrops” z nadchodzącej EP-ki „POST HUMAN: SURVIVAL HORROR”, która ukaże się już 30 października.
- To mój ulubiony utwór z tego projektu. Jestem bardzo podekscytowany, że w końcu go wypuszczamy, bo brzmi jak klasyczne Bring Me The Horizon, a jednocześnie jest w nim coś takiego, że nie przypomina niczego, co zrobiliśmy do tej pory. Uważam, że „Teardrops” to jedna z najlepszych piosenek, jakie stworzyliśmy - muzycznie, tekstowo i jako całość - mówi Oli Sykes.
Teledysk do „Teardrops” został wyreżyserowany przez samego Olivera Sykes’a, który również w nim wystąpił. Wizualną reprezentacją osobistych zmagań artysty z depresją są w klipie sceny tonięcia, które wymagały od Olivera spędzenia całego dnia zdjęciowego pod wodą.
Bring Me The Horizon zapowiedzieli również trasę koncertową, która ma się odbyć w 2021 roku i rozpocznie się 21 września w Glasgow.
Pierwsze dwa utwory z EP - „Parasite Eve” oraz ostatnio wydany „Obey”, w którym gościnnie udzielił się brytyjski piosenkarz YUNGBLUD, zyskały pozytywne opinie krytyków oraz zgromadziły razem ponad 115 milionów odtworzeń i wyświetleń. Gościnnie na EP-ce „POST HUMAN: SURVIVAL HORROR” pojawią się BABYMETAL, Nova Twins i Amy Lee z Evanescence.
Wielokrotnie nagradzany, nominowany do nagrody Grammy zespoł Bring Me The Horizon to jedna z najbardziej energicznych rockowych grup z Wielkiej Brytanii. W 2019 roku wypuścili swój szósty album „amo”, który zadebiutował na 1. miejscu w 17 krajach i został okrzyknięty jednym z najbardziej oczekiwanych albumów w 2019 roku przez magazyn Billboard. Dzięki „amo” zespół zdobył swoją drugą nominację do nagrody Grammy w kategorii „Najlepszy Rockowy Album”, a utwór „MANTRA” został wyróżniony w kategorii „Najlepsza Rockowa Piosenka”. Bring Me The Horizon sprzedali ponad 4 miliony płyt na całym świecie, grali koncerty w 40 krajach w tym na The Forum w Los Angeles oraz na Glastonbury Festival w 2016 roku. Ich album „That’s The Spirit” pokrył się platyną i znalazł się na drugim miejscu listy przebojów magazynu Billboard w Stanach Zjednoczonych. Zespół może się pochwalić miliardem wyświetleń swoich teledysków na YouTube.