„Power Up” miał swoją premierę 13 listopada
AC/DC to jeden z najbardziej popularnych zespołów rockowych naszych czasów. Chyba nie ma osoby, która nigdy nie szalała przy dźwiękach „Thunderstruck”, „Highway to Hell”, czy „Back In Black”. Ciężko byłoby też znaleźć osobę, która nie kojarzy kultowego logotypu AC/DC z błyskawicą. Dlatego cieszymy się mogąc ogłosić, że w centrum Warszawy powstał wyjątkowy mural poświęcony nowej płycie „Power Up”.
Grafika zaczęła pojawiać się już na początku miesiąca. Na ścianie widać członków zespołu, ale największe wrażenie robi spektakularny, zajmujący 36 metrów kwadratowych neon, wzorowany na tym znajdującym się w limitowanej edycji płyty „Power Up”. Specjalną kreację stworzoną z okazji premiery płyty „Power Up” będzie można podziwiać w Warszawie przy ulicy Jaworzyńskiej 9 (przy Metrze Politechnika) do końca grudnia. Dla fanów, którzy nie mogą pojawić się w stolicy i zobaczyć muralu na żywo, powstał specjalny film przedstawiający proces jego powstawania.
To jeszcze nie koniec dobrych wiadomości. „Power Up” zadebiutował na 1 miejscu list sprzedaży w 18 krajach i zbiera świetne recenzje od fanów i dziennikarzy muzycznych na całym świecie. Od swojej premiery nie spada z listy 10 najlepiej sprzedających się albumów w Polsce, co pozwoliło mu uzyskać status złotej płyty.
Najnowszy krążek AC/DC o nazwie „Power Up” miał swoją premierę 13 listopada. To album, obok którego nie da się przejść obojętnie. W skład zespołu, który pracował nad nim w studiu wchodzili: Angus Young, Brian Johnson, Cliff Williams, Phil Rudd oraz Stevie Young. Za produkcje odpowiadał Brendanem O’Brienem, który przyłożył swoje ręce do „Black Ice” z 2008 i „Rock Or Bust” z 2014 roku. Na najnowszej płycie AC/DC znalazło się z 12 utworów, które charakteryzują się legendarnym brzmieniem. Do dwóch z nich („Shot In The Dark” i „Demon Fire”) powstały niesamowite teledyski.