Dj Khaled całkowicie zdominował Snapchata i Instagrama, ale ciągle mu mało.
CEO We The Best podzielił się największą na świecie kreacją na TikToku - od Stadionu Wrocław, przez Berlin, aż po Nowy Jork i Los Angeles. Na całym świecie w przestrzeni miejskiej pojawiły się gigantyczne projekcje TikToka DJa Khaleda promującego swój najnowszy album „KHALED KHALED”. Już 11 czerwca będzie można kupić ten krążek także na CD.
30 kwietnia we wszystkich platformach streamingowych pojawił się 12 album studyjny amerykańskiego producenta. Płyta zadebiutowała na 1 miejscu Billoboard Top200. Na „KHALED KHALED” pojawiły się dwa znane już utwory „POPSTAR” i „GREECE”, na których wystąpił Drake. Dołączyło do nich aż 12 zupełnie nowych kompozycji, w których słyszymy m. in. Justina Biebera, Justina Timberlake’a, Jaya-Z, Nasa, 21 Savage, Lil Wayne’a, H.E.R., Cardi B czy Post Malone’a.
Dj Khaled od dwóch dekad jest na ustach całego muzycznego środowiska. Jego biznesowe i muzyczne wpływy rozciągają się na cały świat. Przez lata był na okładkach najważniejszych magazynów, odwiedził Baracka Obamę w Białym Domu i współpracował z najważniejszymi artystami. Zdobył dziesiątki złotych i platynowych wyróżnień, między innymi za piosenkę „Wild Thoughts” z Rihanną i Brysonem Tillerem, czy „No Brainer” z Justinem Bieberem, Chance the Rapperem. Do tej pory udało mu się zgromadzić 6 milionów sprzedanych płyt, 20 milionów sprzedanych singli i ponad 4 miliardy odtworzeń w serwisach streamingowych. Producent jest także twarzą wielu organizacji charytatywnych m.in. Project Red, do której zaprosił go Bono.