Olśniewający, zgodnie z zamierzeniami natury i oczekiwaniami publiczności, ubrany wyłącznie w kask i kamizelkę – Crazy Frog powraca dziś z hitem „Tricky”.
Uwielbiany przez milenialsów, którzy z tęsknotą wspominają czasy, kiedy dominowały serwisy do pobierania dzwonków - Crazy Frog wywołał ostatnio sporą burzę w internecie. Pogłoski o jego powrocie przyciągnęły miliony wyświetleń i komentarzy na YouTubie: „Gdzie jesteś?”, „Wróć!”. W połączeniu z nowo odkrytym fandomem wśród pokolenia TikToka, Crazy Frog powraca na fali nostalgii.
Tym razem zasuwa na rakiecie do brzmienia klasyka RUN DMC - „Tricky”. Wyreżyserowany przez Sigfrida Söderberga i Andreasa Wicklunda klip rzuca naszego przyjaciela-płaza przez bramy projektu podróży kosmicznych. Crazy Frog zrodził się w kreatywnych umysłach, u progu śmiałej rewolucji cyfrowej. Sztuczna inteligencja, streaming, blockchain i kryptowaluty były poza zasięgiem słabo zdefiniowanej cyfrowej przyszłości, kiedy Wolfgang Boss wraz z zespołem produkcyjnym VooDoo Music i animatorem Erikiem Wernquistem z Kaktus Films stworzyli najbardziej nieprawdopodobną gwiazdę popu.
W 2005 roku Crazy Frog obalił ugruntowaną w branży starą gwardię. Pięć hitów później, po zdobyciu numeru #1 w ponad 30 krajach, statusie najlepiej sprzedającego się singla 2005 roku z ponad milionem sprzedanych albumów i ponad 6 miliardami wyświetleń na YouTube, Crazy Frog pozostaje fenomenem kulturowym. Oryginalna supergwiazda zyskała na znaczeniu, zdominowała krótkotrwały format dzwonków i pozostaje wszechobecna dzięki TikTokowi i YouTubowi, generując ponad milion odtworzeń każdego dnia.
Na początku 2021 roku Crazy Frog został wyrwany ze swojego dziesięcioletniego snu zimowego – zbiorowej amnezji milenialsów – i odrodził się w ramionach nowej generacji TikToka. Zeszłej wiosny tacy TikTokerzy jak Kimberly Loaiza (55,2 mln obserwujących) i Karla Bustillos (20 mln obserwujących), wykonali choreografie do utworu, przywracając naszą ulubioną żabę do życia. Odświeżony i odmłodzony po urlopie, Crazy Frog planuje nowy album, wraz z regularnymi singlami, teledyskami, występem na żywo, a nawet serialem telewizyjnym. Gotowi na powrót do przeszłości?