Nominowana do nagrody Grammy piosenkarka, autorka tekstów i producentka Syd prezentuje swój drugi album „Broken Hearts Club” oraz najnowszy singiel z teledyskiem „CYBAH” (Could You Break a Heart) wraz z Lucky Daye.
„Could You Break A Heart” zawiera delikatne wokale Lucky Daye i Syd, a tekst szczegółowo opisuje jej obawy przed zaufaniem w nowego związku. Najnowszy singiel podąża za uznanymi przez krytyków utworami „Missing Out”, „Fast Car” i „Right Track”, z których wszystkie zostały wydane jako samodzielne single w zeszłym roku.
Wykonywany i współprodukowany przez samą Syd album „Broken Hearts Club” przedstawia kronikę związków oraz zawiera współpracę z Kehlani, Smino i Lucky Daye, a także dodatkową produkcję zwycięzców Grammy Troya Taylora (Whitney Houston), G Koop (Migos, Drake) i Darkchild (Mary J Blige, Beyonce).
Syd zdradza: „Album opowiada o byłym związku, który zakończył się moim pierwszym prawdziwym złamaniem serca. Czułam się prawie tak, jakbym dołączyła do klubu, ponieważ wszyscy moi przyjaciele mieli za sobą podobne doświadczenia. To było jak rytuał przejścia. Zaczęłam pisać album o związku, kiedy byłam zakochana. Naprawdę przechodzisz całą podróż, od początku do końca. Chcę, żeby ludzie znaleźli w tym piękno. To bardzo wrażliwy, sentymentalny i delikatny album, pełen wzruszających i mrocznych chwili”.
Od czasu swojego solowego debiutu w 2017 roku, „Fin”, Syd rośnie w siłę i nie spoczywa na laurach. Jej nominowany do nagrody Grammy zespół THE INTERNET wydał uznany przez krytyków czwarty album „Hive Mind”, artystka pojawiła się w teledysku Drake’a do „Nice For What”, napisała piosenkę dla Beyonce „Otherside” na ścieżkę dźwiękową do „Króla Lwa”, współpracowała z Kehlani, Zaynem, Lil Uzi Vert, Disclosure, Kelly Rowland i Charlotte Day Wilson, zbudowała studio nagraniowe w swoim domu w Los Angeles, pojawiła się w reklamie Louis Vuitton na polecenie Virgila Abloha, pracowała u boku głównego projektanta Valentino Pierpaolo Piccioli podczas Paris Fashion Week i nakręciła kampanię Adidasa z Pharrellem. Przez cały ten czas pozostała mistrzynią zmysłowych, przyszłościowych piosenek R&B, pisząc, produkując i konstruując wszystkie własne wydawnictwa.
To tylko niektóre z jej wielu osiągnięć jako artystki, a wiele zdobyła też jako przedsiębiorczyni. Założyła studio w Los Angeles, a także organizację charytatywną wspierającą młodzież z Los Angeles. Ponadto blisko współpracuje z przedsiębiorcami technologicznymi przy nowych przedsięwzięciach, takich jak Sapere Wines, DAO $UEMS, czy Universe Eaters Meditation Society.