Długo wyczekiwany album Harry’ego Stylesa ukazał się w zeszły piątek 20 maja i natychmiast podbił Spotify - Harry jest obecnie 4. najczęściej słuchanym artystą na świecie.
Aby uczcić premierę, zaplanował dwa wyjątkowe koncerty w Nowym Jorku i Londynie.
Piątkowy występ One Night Only w nowojorskiej UBS Arenie był transmitowany wyłącznie dla subskrybentów Apple Music w 167 krajach na całym świecie. Specjalne show uświetniło jego nowy album „Harry's House”, który po raz pierwszy wykonał żywo. Powtórka transmisji już 26 maja o 17:00 polskiego czasu. Drugi koncert One Night Only odbędzie się już dziś (24 maja) w Londynie. Dziś też Harry pojawi się w Live Lounge BBC Radio 1.
Harry uruchomił sklepy pop-up w 9 lokalizacjach na świecie: w Londynie, Berlinie, Paryżu, Amsterdamie oraz w Ameryce Północnej. Fani już od piątku tłumnie odwiedzają sklepy „Harry’s House”, aby wspólnie świętować premierę i nabyć ekskluzywny merch. Poza wieloma atrakcjami dla odwiedzających, oferta obejmuje specjalne boxy dla danego miasta, limitowany zin, koszulki, bluzy, ręczniki, czapki i torby. Do wyczerpania zapasów dostępny jest również ekskluzywny pomarańczowy winyl „Harry’s House”. Posiadacze karty American Express dysponują codziennym priorytetowym wejściem do sklepów oraz mają dostęp do limitowanej bluzy.