Madison Beer zaprezentowała właśnie swój nowy singiel i teledysk „Dangerous”.
„Dangerous” został napisany i wyprodukowany przez Madison wraz z Tobiasem Jesso Jr i Jamesem Franciesem, a także długoletnimi współpracownikami Timem Sommersem, Jeremym „Kinetics” Dussollietem i Leroyem Clampittem. Piosenka pokazuje siłę wokalu Madison poprzez bujne harmonie i produkcję, uzupełnione eteryczną aranżacją smyczków. Współreżyserowany przez Madison teledysk przedstawia wschodzącą gwiazdę popu w emocjonalnym wykonaniu utworu pośrodku orkiestry.
„«Dangerous» to początek bardziej szczerego, wrażliwego i dojrzałego rozdziału”, mówi Madison. „Opowiada o zaakceptowaniu, że niektóre sytuacje nie potoczyły się tak, jak sobie wyobrażałeś. Jest też o kwestionowaniu własnej odpowiedzialności w związku. Jestem naprawdę podekscytowana, że fani usłyszą tę nową stronę i mam nadzieję, że pokochają ją równie mocno, jak ja”. Wydawnictwo ukazało się tuż przed jej występami w Wielkiej Brytanii na festiwalach Reading i Leeds, gdzie po raz pierwszy wykonała utwór na żywo.
Po bezprecedensowym sukcesie jako niezależna artystka, wschodząca gwiazda popu Madison Beer wydała swój debiutancki album „Life Support” na początku 2021 roku. Album spotkał się z szerokim uznaniem krytyków, w tym „V Magazine”, „Nylon” i „NME”. Płyta zawiera platynowy singiel „Selfish” oraz „Boyshit”. Album pokazał, że Madison nadal jest u steru swojego kunsztu, pisząc własne piosenki, produkując i tworząc własne wizualizacje. Przed „Dangerous” wydała „Reckless”, pierwszy utwór z nadchodzącego projektu. Piosenka była jej najlepszym debiutem w serwisie Spotify w ciągu tygodnia, a obecnie ma ponad 234 miliony streamów.
Przez lata Madison udowodniła, że jest potężną partnerką marek, ostatnio jako ambasadorka Fenty Beauty. Wcześniej współpracowała z Morphe Cosmetics, aby stworzyć charakterystyczną linię, która została zaprezentowana w serii wideo „Vogue: Beauty Secrets”. Jej odcinek stał się jednym z najchętniej oglądanych z ponad 12 milionami wyświetleń na YouTubie i stał się viralem na TikToku, przez 6 miesięcy wyprzedając zaprezentowane przez nią produkty Morphe. Madison jest także twarzą linii zapachów Tease Fragrances firmy Victoria’s Secret, z kampanią nakręconą przez legendarnego fotografa Mario Sorrentiego.
Obecnie Madison ma ponad 4,2 miliarda streamów w swoim katalogu i wielu obserwatorów w mediach społecznościowych – ponad 32 miliony na Instagramie, 17 milionów na TikToku i 3 miliony na Twitterze.