Milan Records prezentuje utwór „Kick Back” do długo oczekiwanego nowego anime „Chainsaw Man”, autorstwa multiplatynowego J-popowego piosenkarza, autora tekstów i producenta Kenshi Yonezu. Utwór jest już dostępny na wszystkich platformach streamingowych.
Utwór powstał we współpracy z Daiki Tsunetą z King Gnu, jednego z najbardziej znanych i najlepiej sprzedających się japońskich zespołów, a także zawiera sampel piosenki „Souda! We’re Alive” J-popowej dziewczęcej grupy Morning Singiel Musume. Nadchodząca seria horrorów akcji to adaptacja fenomenu mangi autorstwa Tatsuki Fujimoto, która sprzedała się w ponad 15 milionach egzemplarzy tomów 1-11. Część druga jest obecnie publikowana w tygodniku Shōnen Jump.
Kiedy podczas światowej premiery anime ogłoszono współpracę z Yonezu, a wiadomość o czołówce w jego wykonaniu obeszła świat, artysta znalazł się na drugim miejscu na liście Twitterowych trendów, podczas gdy zwiastun z „Kick Back” przekroczył 12 milionów wyświetleń w niecałe trzy tygodnie. Dodatkowo ujawniono nową okładkę z projektem samego piosenkarza.
„Chainsaw Man” opowiada o nastoletnim Denjim, który mieszka z Chainsaw Devil o imieniu Pochita. Ze względu na dług, który pozostawił jego ojciec, wiódł życie na dnie zbierając zwłoki diabłów z Pochitą. Pewnego dnia Denji zostaje zdradzony i zabity. Gdy jego świadomość zanika, zawiera kontrakt z Pochitą i zostaje wskrzeszony jako tytułowy Chainsaw Man — człowiek o sercu diabła.
Kenshi Yonezu jest znany z ciągłego bicia rekordów. Jego album „Stray Sheep” z 2020 roku sprzedał się w 1,5 miliona fizycznych egzemplarzy, a razem z cyfrowymi zgromadził aż 2 miliony egzemplarzy na liście albumów Oricon. Płyta znalazła się na 1. miejscu w 54 krajach, a pod koniec roku Yonezu okupował szczyt 46 list przebojów. Na 15-utworowym albumie znalazł się jego hit „Lemon”, który przez dwa lata zajmował 1. miejsce na corocznej japońskiej liście Billboardu. Kenshi był pierwszym w historii artystą, któremu się to udało.
W tym samym roku Kenshi został też pierwszym azjatyckim artystą, który współpracował z Fortnite nad wirtualnym wydarzeniem „Stray Sheep”. Innowacyjny i globalny wirtualny koncert, który dotarł do ponad 350 milionów graczy, to tylko jeden z wielu czynników, które przyczyniły się do jego uznania zarówno w Japonii, jak i poza nią. Kenshi współpracował z Uniqlo nad dostępną w sklepach na całym świecie koszulką UT oraz był jedną z gwiazd biorących udział w tworzeniu lookbooka Givenchy SS21. Zajął 7. miejsce na liście IFPI Global Chart i został uznany przez „Forbes” jako jedna z azjatyckich nazwisk listy Digital Stars 100. W Japonii otrzymał nagrodę dla najlepszego debiutanta od Ministra Edukacji, Kultury, Sportu, Nauki i Technologii Departamentu Sztuki.
W styczniu 2022 roku Yonezu napisał „Pop Song” do reklamy PlayStation, w której pojawił się jako pierwszy artysta prezentujący nową muzykę za pośrednictwem PlayStation. Kampania „Play Has No Limits” z udziałem Kenshi zdobyła Brązową Nagrodę Entertainment for Music na Międzynarodowym Festiwalu Kreatywności Cannes Lions jako jedyna praca z Azji uhonorowana w tej kategorii.
W maju 2022 roku Kenshi napisał „M87” — piosenkę przewodnią do filmu „Shin Ultraman”. Singiel ukazał się razem z okładką przedstawiającą Ultramana, trzecią najlepiej sprzedającą się licencjonowaną postać na świecie od lat 80. XX wieku.
Jeśli chodzi o jego teledyski, „Lemon” zdobył już ponad 760 milionów wyświetleń, a liczba ta stale rośnie, wciąż ustanawiając nowe rekordy dla japońskiego artysty. Łącznie 15 utworów zostało już obejrzanych 100 milionów razy, a Yonezu może pochwalić się 6,3 milionami subskrybentów na swoim oficjalnym kanale YouTube.