Sony jest wiodącym producentem sprzętu audio. Z kolei Sony Music Entertainment współpracuje z najlepszymi artystami na rynku muzycznym. Zacieśniając współpracę z młodymi artystami, tworzymy dla nich zupełnie nową platformę promocyjną, która pozwoli twórcom Sony Music Entertainment Poland dotrzeć zarówno do nowych fanów i słuchaczy w sklepach stacjonarnych czy w komunikacji online, jak i na stronach sieci handlowych współpracujących z Sony.
wyjaśnia Radosław Pietrzkiewicz, Marketing Communications Head w polskim oddziale Sony Europe B.V.
Naszą misją jest wspieranie artystów na każdym etapie rozwoju ich karier. Współpraca z Sony Electronics uzupełnia naszą szeroką ofertę usług świadczonych dla artystów o kolejny element, który niesie za sobą realne wartości.
komentuje Mateusz Kołacz, General Manager Artist Services Poland & Eastern Europe w Sony Music Entertainment Poland.
Muzyka jest dla mnie nie tylko pracą, ale też nieodłącznym elementem moich spotkań z najbliższymi. Dlatego bardzo cieszę się na współpracę z marką Sony, w ramach której zostałam jej twarzą. Teraz będziemy mogli słuchać naszych ulubionych playlist na najwyższej jakości głośnikach, które promuję.
mówi Cyrko.
Jednym z moich największych dziecięcych marzeń było zostanie twarzą marki produkującej sprzęt muzyczny. Dziś, dzięki tej współpracy, mogę je uznać za spełnione. Jestem więcej niż zaszczycony możliwością promowania słuchawek Sony i wdzięczny, że otrzymałem taką szansę.
komentuje Frank Leen.