Kolejna współpraca OSHEE z absolutnym topem polskiej sceny muzycznej! Ambasadorką marki została Daria Zawiałow, jedna z najbardziej uznanych i najchętniej słuchanych artystek w Polsce. Już wkrótce rozpocznie się realizowana z rozmachem kampania reklamowa w której Dziewczyna Pop pije OSHEE!
OSHEE od lat współpracuje z najlepszymi, nie tylko w świecie sportu, ale także szeroko pojętego lifestyle’u. Po spektakularnym debiucie produktów OSHEE x MATA, stworzonych w collabo z raperem Michałem Matczakiem, przyszedł czas na wejście w świat muzyki pop. Stąd współpraca OSHEE z Darią Zawiałow, jedną z najchętniej streamowanych i uznanych artystek w Polsce, laureatką MTV EMA Music Awards w kategorii Best Polish Act 2021 oraz zdobywczynią sześciu Fryderyków. Jednego z nich Daria otrzymała za najnowszy album “Dziewczyna Pop”, który w zaledwie kilkanaście tygodni pokrył się platyną.
- Jesteśmy podekscytowani naszą nową współpracą ambasadorską! Realizacja wspólnych projektów z tak utalentowanymi artystami jak Daria, to kolejny krok w umocnieniu pozycji OSHEE jako lidera lifestyle’u, symbolu aktywnego i zdrowego stylu życia oraz wspieraniu osób realizujących swoje cele. Ambicja, pasja czy oryginalność to jedne z głównych cech, które nas połączyły. Uczestnicząc w kolejnych projektach muzycznych Darii Zawiałow chcemy nie tylko zachwycać jej fanów, będących zarazem konsumentami OSHEE, ale również promować oraz dbać o właściwe nawodnienie organizmu także podczas festiwali muzycznych i koncertów. - mówi Tadeusz Czarniecki, Dyrektor Marketingu OSHEE
- Od początku mojej kariery staram się bardzo rozsądnie i selektywnie dobierać współprace - szczególnie te długofalowe i ambasadorskie. Zależy mi na tym, aby były to współprace z markami, które towarzyszą mi na co dzień, a ich wartości i kierunek, w którym podążają, był podobny do mojego. Obserwując poczynania OSHEE, chociażby ich działania z Igą, którą bardzo cenię i której kibicuję, wiedziałam, że to co nas łączy to ekscytacja rzeczami nowatorskimi, wizjonerskimi i stawianiem sobie coraz to wyższych poprzeczek.
Projekt “Dziewczyna Pop” był dla mnie ogromnym wyzwaniem i spełnieniem marzeń. Cieszę się, że wspólnie z OSHEE mogę ten projekt kontynuować, a tym samym wejść na kolejny level i zrobić rzeczy, o których nawet nie śniłam. – opowiada o współpracy Daria Zawiałow.
Współpraca OSHEE z Darią Zawiałow będzie realizowana na wielu płaszczyznach: w telewizji, digitalu, OOH, kinach oraz podczas wybranych koncertów artystki. Już w połowie maja odbędzie się odsłona pierwszej części kampanii reklamowej marki z udziałem Ambasadorki, a największe nasilenie działań promocyjnych będzie miało miejsce w okresie letnio-wakacyjnym, kiedy to odbywa się większość wiodących festiwali muzycznych.
Kreacją i realizacją materiałów reklamowych zajmie się Lemon, a planowaniem i zakupem mediów agencja mediowa Mediahub.
OSHEE - jest międzynarodowym i niekwestionowanym liderem innowacji w kategorii produktów funkcjonalnych. W portfolio OSHEE znajdują się min. napoje izotoniczne, wody witaminowe oraz seria produktów takich jak batony musli i proteinowe. Produkty OSHEE podbijają świat – marka jest obecna już w 55 krajach na 6 kontynentach. Na rynku polskim oraz na kilku rynkach europejskich marka już od kilku lat zajmuje 1 miejsce w kategorii napojów izotonicznych i witaminowych.
Daria Zawiałow – polska piosenkarka, autorka tekstów i kompozytorka. Na swoim koncie ma cztery albumy: „A Kysz!”, „Helsinki”, „Wojny i Noce” oraz „Dziewczyna Pop”. Najnowszy z nich błyskawicznie osiągnął sukces i wciąż jest jednym z najchętniej kupowanych albumów w kraju. Każdy z singli promujących to wydawnictwo dotarł do TOP 3 listy najchętniej granych utworów w stacjach radiowych, a TRASA 92’ obejmująca największe hale koncertowe w Polsce, stała się jednym z największych popkulturowych wydarzeń ostatnich miesięcy!
Cały katalog Darii na Spotify został odsłuchany już ponad 500 milionów razy, a w 2020 roku utwór „BUBBLETEA”, nagrany z Quebonafide, był najczęściej słuchanym utworem w Polsce!