Sony Music Entertainment to wiodąca wytwórnia fonograficzna w Polsce i na świecie, współpracująca z wybitnymi polskimi artystami oraz odpowiadająca za promocję wielu międzynarodowych projektów, takich jak albumy „30” Adele, „Harry’s House” Harry’ego Stylesa czy „UTOPIA” Travisa Scotta.
Ostatnie miesiące były pełne sukcesów artystów związanych z Sony. Daria Zawiałow zdobyła po raz drugi nagrodę MTV EMA oraz Fryderyka za najlepszy album pop, a utwór „Woda Księżycowa” Kubiego Producenta stał się największym hitem na Spotify w 2024 roku. Julia Rocka znalazła się w prestiżowym rankingu Forbes Magazine – „25 Najcenniejszych Młodych Polskich Gwiazd”, a albumy Margaret oraz White’a 2115 uzyskały złoto jeszcze przed premierą, a Dawid Podsiadło odebrał wyróżnienie za sprzedaż 1 miliona płyt!
Z tej okazji Sony Music zaprosiło artystów związanych z wytwórnią do wyjątkowego projektu, który w nietuzinkowy sposób ukazuje różnorodność oraz wielowymiarowość katalogu wytwórni.
Spot „WASH YOUR EARS”, którego akcja rozgrywa się w domu pełnym muzyki i sztuki, symbolizuje kreatywną współpracę artystów Sony oraz podsumowuje ostatnie strategiczne działania polskiego oddziału wytwórni. Reklama powstała w Warszawie podczas jednego dnia zdjęciowego, co stało się wyjątkową okazją do integracji i wymiany doświadczeń między twórcami z różnych środowisk muzycznych. Za produkcję spotu odpowiada MOON Films, a reżyserią zajął się Grajper.
„WASH YOUR EARS” to także zapowiedź kolejnych wydawnictw wielu labeli oraz artystów we współpracy z Sony Music, które ujrzą światło dzienne na przestrzeni nadchodzących miesięcy. Pierwsza połowa 2025 roku będzie obfitowała m.in. w premiery czołowych postaci polskiego rapu spod szyldu 2115 Label (kuqe 2115), spacerange (ReTo) i GCBW (Kabe x Opiat) oraz debiutantów, których albumy ukażą się nakładem Muzyka sp. z.o.o. (slowez) i DRE$$CODE (Eryk Moczko). Licznych nowości można spodziewać się także ze strony wytwórni SBM i związanych z nią artystów. Słuchacze popu i alternatywy nie zostaną pominięci: nad swoim nowym projektem pracuje duet Lordofon, a już w marcu ukaże się drugi studyjny album Julii Rockiej. W 2025 roku z solową twórczością powróci także niekwestionowana gwiazda rodzimego popu – Ania Dąbrowska.