Poprzedni tydzień przyniósł same dobre wieści dla Jasona Derulo i Nuka.
Od 20 do 26 lutego 2021 roku kawałek „Love Not War” był najmocniejszym utworem w polskim radiu. Utwór został odtworzony aż 315 razy, uzyskując impact (dotarcie do słuchaczy) na poziomie ponad 68 milionów. Do sukcesów należy dodać także oficjalną złotą certyfikację singla w Polsce. Piosenka jest jednym z największych światowych hitów, który został odtworzony w ponad 300 milionów razy w serwisach streamingowych. Singiel trafił na listę najczęściej odtwarzanych utworów w Spotify w 27 krajach. Został także wykorzystany 500 tysięcy razy w kreacjach użytkowników na TikToku.
Jak doszło do tak niesamowitej współpracy? Na TikToku Jason nie ma sobie równych - obserwuje go ponad 40 milionów osób. Wpadający w ucho, jednocześnie zagadkowy podkład został wykonany przez dziewiętnastoletniego producenta – Nuka. Melodia zyskiwała coraz większą popularność, a Jason Derulo będąc wielkim fanem wiralowych sensacji nie mógł przepuścić takiej okazji. Pomimo dzielących ich tysięcy kilometrów połączył siły z młodym artystą tworząc singiel „Love Not War (The Tampa Beat)”. Poprzedni kawałek wydany przez artystę we współpracy z Jawsh 685 „Savage Love (Laxed – Siren Beat)” także okazał się globalnym hitem.