Jason Derulo, Duke & Jones, Louis Theroux i Amelia Dimz prezentują oficjalny teledysk do przeboju „Jiggle Jiggle”.
Ujmujący teledysk do remiksu „Jiggle Jiggle”, wykorzystuje energię słynnej serii Amelii „Chicken Shop Date” i przedstawia bohaterów w brytyjskich „chicken shops”, nocnych jadłodajniach i barach drive-through. Konceptem kierowała sama Amelia, a w klipie pojawiają się też Brooke i Jess – użytkownicy TikToka, którzy zapoczątkowali viralowy trend taneczny.
Utwór uwielbiany przez wszelkiego rodzaju celebrytów, w tym Snoop Dogga, Shakirę, Meg The Stallion i Lizzo, wyszedł poza TikToka. Film przesłany przez Duke & Jones na YouTube ma obecnie ponad 70 milionów wyświetleń. „Jiggle Jiggle” odbiło się również szerokim echem w prasie, w tym w „Daily Mail”, „The New York Times”, „LA Times” i brytyjskim „GQ”.
Jason Derulo to amerykański piosenkarz, autor tekstów i tancerz, który ma na koncie jedenaście platyn za utwory takie jak „Wiggle”, „Talk Dirty”, „Want To Want Me”, „Trumpets”, „It Girl”, „In My Head”, „Ridin’ Solo” i „Whatcha Say”. Sprzedał ponad 200 milionów płyt na całym świecie, zdobył ponad 18,2 miliarda streamów i zbudował społeczność liczącą ponad 117 milionów obserwujących na wszystkich platformach. Derulo, który sam jest gwiazdą TikToka, jest 14. najczęściej obserwowanym twórcą na platformie z ponad 52 milionami obserwujących, a jego TikToki zostały polubione 1,2 miliarda razy.
Duke & Jones szybko stają się jednymi z najbardziej perspektywicznych niezależnych muzyków w branży. Zdobywając reputację „producentów producentów” udowadniają, że prawdziwy talent nie potrzebuje wytwórni płytowej ani ogromnego nazwiska, aby wywołać falę. Muzyka może mówić sama za siebie. Wyróżniające się brzmienie pomogło duetowi zdobyć miliony słuchaczy na całym świecie (w tym lojalnych fanów na TikToku, którzy są uzależnieni od ich zabawnych teledysków z autotune) – oraz wsparcie niektórych z największych artystów na świecie.
Prezenter definiujących gatunek filmów dokumentalnych dla BBC oraz twórca wielokrotnie nagradzanego filmu „My Scientology Movie”, Louis Theroux, jest jedną z najbardziej znanych twarzy telewizji. To pierwsza i niespodziewana wizyta w studiu nagraniowym w jego 25-letniej karierze. Amelia Dimz jest angielską dziennikarką, komikiem, prezenterką telewizyjną i założycielką firmy produkcyjnej Dimz Inc – najbardziej znanej z internetowego programu „Chicken Shop Date”, w którym przeprowadza zabawne wywiady z raperami, artystami, a także YouTuberami i piłkarzami. Pisała dla „The Guardian” i „Vogue” oraz realizowała filmy dokumentalne dla Vice i Channel 4. W 2019 roku została uznana przez „The Sunday Times” za 77. największą wpływową osobę w Wielkiej Brytanii i znalazła się na liście Evening Standard najbardziej wpływowych osób Londynu.
„Jiggle Jiggle” to jedna z największych muzycznych sensacji tego roku.