Światowy idol muzyki latynoskiej Maluma i Rayvanny właśnie wydali nowy singiel i teledysk „Mama Tetema” – zaraźliwy utwór afro-beat/reggaeton w językach hiszpańskim i suahili, który uniemożliwia pozostanie w bezruchu.
„Mama Tetema” została zainspirowana popularnym utworem „Tetema” (2019) tanzańskiego artysty Rayvanny z Diamond Platnumz. Usłyszawszy piosenkę, Maluma pokochał ją tak bardzo, że postanowił napisać do Rayvanny na Instagramie. Wkrótce dodał do utworu nowy tekst w języku hiszpańskim i rytm reggaeton, rezultatem czego jest ta gorąca nowa fuzja „Mama Tetema”. Singiel napisany został przez Malumę, Rayvanny i Diamond Platnumz, wyprodukowany przez Salmina Kasimu Maengo „S2Kizzy” i nagrany przez The Rude Boyz.
Teledysk do utworu, autorstwa znanego reżysera Jessy Terrero, z Rayvanny w Tanzanii i Malumą w Stanach Zjednoczonych, doskonale oddaje klimat „Mama Tetema”. Jest różnorodny, świeży, seksowny i zabawny, w tym z charakterystycznym tańcem i kołysaniem tetemy.
Obaj artyści spotkają się w ten weekend, aby zaprezentować światową premierę „Mama Tetema” na scenie MTV European Music Awards, która zostanie wyemitowana z Budapesztu w niedzielę 14 listopada.
Świeżo po udanej trasie „Papi Juancho USA 2021”, Maluma (zwycięzca VMA 2020) po raz drugi powraca na scenę EMA. Artysta jest nominowany w kategoriach Best Latin i Best Lat Am-Central Act. Jego inne niedawne nominacje to trzy kategorie na American Music Awards, „Ulubiony artysta męski”, „Ulubiony album latynoski” i „Ulubiona piosenka latynoska”; nominacja do People’s Choice Awards za „The Latin Artist of 2021” i dwie nominacje do Latin Grammy za „Song of the Year” za „HAWÁI” oraz „Best Urban Fusion/Performance” za „HAWÁI” obok The Weeknd.
Zaledwie dwudziestosiedmioletni Maluma jest prawdziwym idolem wśród młodzieży i jednym z czołowych głosów na latynoskiej scenie muzycznej. Urodzony jako Juan Luis Londoño w Medellin w Kolumbii, ułożył swój pseudonim artystyczny z dwóch pierwszych liter imion mamy, taty i siostry.
Zdobywca latynoskiej nagrody Grammy w kategorii Best Contemporary Pop Vocal Album (najlepszy współczesny popowy album wokalny) z 2018 roku za „F.A.M.E.” to jeden z najbardziej popularnych w social mediach artystów. Maluma posiada 24 miliony fanów na Facebooku, ponad 58 milionów obserwujących na Instagramie i 7 milionów obserwujących na Twitterze. Jego oficjalny kanał w platformie YouTube subskrybuje 26,8 miliona osób, dzięki czemu uzyskał Diamentowy Przycisk Play YouTube.
Dzięki swojej „Maluma World Tour” osiągnął niezrównany sukces, sprzedając ponad milion biletów na 105 koncertach na całym świecie w samym 2017 roku. Wtedy też stał się najlepiej sprzedającym się latynoskim artystą na świecie. W 2018 i 2019 roku pobił rekordy, osiągając pełne widowiska we wszystkich swoich koncertach w Stanach Zjednoczonych i Europie. Podczas „11:11 World Tour” przeszedł do historii na 18. Festiwalu Mawazine w Rabacie w Maroku, ustanawiając rekord frekwencji swoim koncertem – wystąpił przed 200 000 osób.
W 2018 roku Maluma wkroczył do świata mody i został okrzyknięty „Najnowszą Męską Muzą” przez magazyn Vogue. W 2019 został „Człowiekiem Roku” według GQ i współpracował ze znanymi projektantami, takimi jak Donatella Versace, Kim Jones (Dior), Jeremy Scott (Moschino), Calvin Klein, Christian Louboutin czy Louis Vuitton. Tego samego roku Maluma został zaproszony na MET Galę jako jeden z pierwszych latynoskich artystów. Wokalista współpracował dotychczas z takimi markami jak Moët Hennesy, Michelob i Adidas. Od czasu, gdy dołączył do Sony Music Latin w 2015 roku, wydał pięć albumów: „Pretty Boy Dirty Boy” (2015), „F.A.M.E.” (2018), „11:11” (2019), „Papi Juancho” (2020) oraz „7DJ” (2021).