Joy Crookes prezentuje teledysk do swojego najnowszego singla „19th Floor” z jej debiutanckiego albumu „Skin”, który ukazał się w październiku i zdobył uznanie krytyków lądując na 5. miejscu oficjalnych list przebojów Wielkiej Brytanii.
„Skin” ugruntował miejsce Joy jako jednej z najbardziej ekscytujących młodych talentów w Wielkiej Brytanii. Album zawiera utwory „Feet Don’t Fail Me Now”, tytułowy „Skin”, „When You Were Mine” i ostatni singiel „Trouble”, a także najnowszy singiel „19th Floor”, zainspirowany babcią Joy, która mieszka na 19. piętrze wieżowca w Stockwell, oraz której głos pojawia się w piosence.
Opowiadając o klipie wyreżyserowanym przez Ebenezę Blanche (Jae5 & Skepta, Little Simz), Joy mówi: „Uwielbiałam pracować z nim przy tym teledysku. Chcieliśmy stworzyć wizualizacje, które odzwierciedlają złożoność i piękno społeczności – zwłaszcza społeczności imigrantów w Londynie. Piosenka jest wyrazem uznania dla wszystkich przeszkód, które muszą pokonać, aby zbudować życie w miejscu takim jak Wielka Brytania, uznania dla podróży, którą moja babcia musiała przebyć, aby dostać się na 19. piętro wieżowca w południowym Londynie i wysokości, które udało jej się osiągnąć”.
Teledysk został opublikowany tuż przed dzisiejszą galą BRIT Awards, na której Joy jest nominowana do dwóch nagród jako najlepszy nowy artysta i najlepszy artysta pop/R&B. W zeszłym tygodniu Joy zagrała wyprzedany koncert w Londynie z okazji BRITs we współpracy z War Child. Był to jej pierwszy koncert w Wielkiej Brytanii po wyprzedanych listopadowych występach w O2 Forum Kentish Town. Niedawno Joy odwiedziła Stany Zjednoczone, gdzie wystąpiła w programach Setha Meyersa i Jamesa Cordena. W Sylwestra zachwyciła także fanów dołączając do Eda Sheerana na scenie podczas Hootenanny Joolsa Hollanda.
„Skin”, którego Joy jest producentką wykonawczą obok Blue Maya, jest bardzo osobistym, przełomowym dziełem jednego z najodważniejszych i najzdolniejszych młodych talentów w Wielkiej Brytanii. To zbiór piosenek zbudowanych i udoskonalonych przez okres dojrzewania aż po wejście w dorosłość, które zostały dopracowane w 2020 roku w najbardziej burzliwych okolicznościach. Poruszając takie tematy, jak zdrowie psychiczne, związki i polityka, z wdziękiem i wrażliwością, Joy udało się stworzyć coś, co można opisać tylko jako naprawdę wyjątkowe dzieło – zarówno doskonale aktualne, jak i całkowicie ponadczasowe. Okładka płyty została wykonana przez Carlotę Guerrero, która wcześniej współpracowała z Chloe x Halle i Solange przy wszystkich jej zdjęciach do „A Seat at the Table”.