Idol muzyki latynoskiej Maluma i Feid łączą siły w nowym singlu i klipie zatytułowany, „Mojando Asientos”. Piękny teledysk do chwytliwego utworu reggaeton został nakręcony w rodzinnym Medellín w Kolumbii przez samego Malumę i Juana Luisa Londoño, jako reżysera i producenta. To także pierwszy klip nakręcony przez firmę producencką Malumy, Royalty Films.
Wizja Malumy polegała na stworzeniu artystycznego i wizualnie poetyckiego teledysku, prezentującego piękno, innowacyjne obrazy i figuratywne wyrażenia w różnych środowiskach, kolorach i naturze. Nad teledyskiem pracowali także Cesar „TES” Pimienta i Rayner Alba „PHRAA”, którzy są wieloletnimi współpracownikami Malumy.
Maluma od zawsze ma twórczy wkład w swoje teledyski i inne projekty, a założenie firmy od dawna było jego marzeniem.
„Cieszę się, że mogę uruchomić własny dom produkcyjny Royalty Films, który będzie tworzyć teledyski do mojej muzyki i dla mojej fundacji, a także do innych projektów, w tym projektów innych artystów. Royalty Films było marzeniem, które chcieliśmy zrealizować, a teraz mamy odpowiednie doświadczenie i talent. Cieszę się, że mogę współpracować z TES i PHRAA, którzy dobrze mnie znają i wierzą w moją wizję”, mówi Maluma, dodając: „Jestem niezmiernie wdzięczny wszystkim reżyserom, którzy pracowali ze mną w przeszłości, od których nauczyłem się tak wiele”.
Maluma stworzył Royalty Films, aby wspierać twórców latynoskich z branży muzycznej, filmowej, telewizyjnej i komercyjnej. Wizją artysty jest dalsze reżyserowanie i produkcja nadchodzących teledysków i innych czołowych przedsięwzięć w ramach Royalty Films, a także zapewnienie wsparcia dla młodych, wschodzących twórców, którzy są częścią jego fundacji El Arte De Los Sueños.
„Mojando Asientos” został wyprodukowany przez The Rude Boyz i napisany wspólnie przez Malumę, Feida, Andrés Uribe Marín i The Rude Boyz. Utwór będzie częścią następnego albumu Malumy, który zostanie wydany jeszcze w tym roku.
Maluma ewoluuje poza muzykę i aktorstwo, stając się także wieloaspektowym przedsiębiorcą pod swoim charakterystycznym imieniem „Royalty” w filmach, technologii, przemyśle beauty i fashion. Niedawno rozpoczął swoją „Papi Juancho Maluma World Tour 2022” oszałamiającym wyprzedanym koncertem w Paryżu przed ponad 16 tysiącami fanów. Po europejskiej części trasy artysta wróci do domu, aby 30 kwietnia dać historyczny występ w Medellín.
Zaledwie dwudziestoośmioletni Maluma jest prawdziwym idolem wśród młodzieży i jednym z czołowych głosów na latynoskiej scenie muzycznej. Urodzony jako Juan Luis Londoño w Medellin w Kolumbii, ułożył swój pseudonim artystyczny z dwóch pierwszych liter imion mamy, taty i siostry.
Zdobywca latynoskiej nagrody Grammy w kategorii Best Contemporary Pop Vocal Album (najlepszy współczesny popowy album wokalny) z 2018 roku za „F.A.M.E.” to jeden z najbardziej popularnych w social mediach artystów. Maluma posiada 25 milionów fanów na Facebooku, ponad 60 milionów obserwujących na Instagramie i 8 milionów obserwujących na Twitterze. Jego oficjalny kanał w platformie YouTube subskrybuje 28,1 miliona osób, dzięki czemu uzyskał Diamentowy Przycisk Play YouTube.
Dzięki swojej „Maluma World Tour” osiągnął niezrównany sukces, sprzedając ponad milion biletów na 105 koncertach na całym świecie w samym 2017 roku. Wtedy też stał się najlepiej sprzedającym się latynoskim artystą na świecie. W 2018 i 2019 roku pobił rekordy, osiągając pełne widowiska we wszystkich swoich koncertach w Stanach Zjednoczonych i Europie. Podczas „11:11 World Tour” przeszedł do historii na 18. Festiwalu Mawazine w Rabacie w Maroku, ustanawiając rekord frekwencji swoim koncertem – wystąpił przed 200 tysiącami osób.
W 2018 roku Maluma wkroczył do świata mody i został okrzyknięty „Najnowszą Męską Muzą” przez magazyn Vogue. W 2019 został „Człowiekiem Roku” według GQ i współpracował ze znanymi projektantami, takimi jak Donatella Versace, Kim Jones (Dior), Jeremy Scott (Moschino), Calvin Klein, Christian Louboutin czy Louis Vuitton. Tego samego roku Maluma został zaproszony na MET Galę jako jeden z pierwszych latynoskich artystów. Wokalista współpracował dotychczas z takimi markami jak Moët Hennesy, Michelob i Adidas. Od czasu, gdy dołączył do Sony Music Latin w 2015 roku, wydał pięć albumów: „Pretty Boy Dirty Boy” (2015), „F.A.M.E.” (2018), „11:11” (2019), „Papi Juancho” (2020) oraz „7DJ” (2021).