Międzynarodowe gwiazdy sprzedające platyny Dimitri Vegas & Like Mike łączą siły z wschodzącą gwiazdą elektroniki Azteckiem oraz piosenkarką i autorką tekstów Hayley May, w remake’u hymnu z lat 90. Artyści przekształcili „Heaven” w euforyczny house-banger prowadzony przez fortepian.
Wraz z powrotem do kalendarza imprez na tegoroczne lato, „Heaven” z pewnością będzie ścieżką dźwiękową tego sezonu. Wypełniona taneczną energią i odniesieniami Hayley May do najsłynniejszego o zachodzie słońca miasta na Ibizie, nowa wersja „Heaven” to nowy kierunek klasycznego utworu. Łącząc magię palącego talentu produkcyjnego Dimitri Vegasa i Like Mike’a z wyjątkowym urokiem Aztecka, piosenka zapewnia potężną obecność na parkiecie.
Braterski duet Dimitri Vegas & Like Mike wspięli się na światowe listy przebojów z megahitami, takimi jak „Say My Name” i „Instagram”, który ma ponad 350 milionów streamów. Wyprodukowali jedne z najważniejszych płyt elektronicznych ostatniej dekady i współpracowali z takimi artystami jak Ne-Yo, Armin van Buuren, Hans Zimmer, Martin Garrix, Diplo, Paris Hilton, Fatboy Slim, Steve Angello, Natti Natasha, Afrojack, David Guetta i Wiz Khalifa. Mają ponad 30 milionów fanów w mediach społecznościowych i grają ponad 150 koncertów rocznie na największych scenach świata.
Producent i DJ Azteck szybko osiągnął sukces, ale jego doświadczenie na scenie muzycznej jest ogromne. Ma na koncie teksty i produkcję dla wielu artystów, pracując nad szeroką gamą przebojów z niektórymi z największych nazwisk w muzyce, takimi jak Armin van Buuren, Hardwell, Tiesto, Pitbull i Wiz Khalifa. Wypuszczając swój debiutancki singiel „Endless” w 2020 roku, Azteck współpracował z plejadą artystów: Afrojack, Chico Rose, Kimberly Loaiza, Timmy Trumpet, a także Dimitri Vegas & Like Mike.
Pochodząca z Yorkshire Hayley May ma charakterystyczny wokal i wnosi uduchowioną i bogatą teksturę do piosenki. Z ponad 200 milionami streamów w samym Spotify, Hayley nagrała wokale do platynowego hitu „Sorry” Joela Corry’ego z 2019 roku, „Never Let Me Down” Gorgon City, „How Does It Feel” M-22 i „Killer” Eli Brown, które także pisała.