Podbijający listy przebojów piosenkarz i autor tekstów, Tai Verdes, wydał właśnie swój nowy singiel „how deep?” z nadchodzącego drugiego albumu studyjnego „HDTV”, który ukaże się 16 września.
„«how deep?» to piosenka, którą stworzyłem o niewiedzy”, powiedział Tai. „Mam nadzieję, że kiedy ludzie ją usłyszą, poczują się zagubieni, ale i odnalezieni… Miłość sprawia, że tak się czujesz”.
Singlowi towarzyszy teledysk nakręcony podczas niedawnej podróży Taia do Australii, zawierający materiał z występów na żywo w Sydney i Melbourne. Koncerty są częścią jego pierwszej światowej trasy „Tai 2022 HDTV Tour”, która zostanie wznowiona tej jesieni z ponad 30 koncertami w Stanach Zjednoczonych i nie tylko. W weekend Tai pojawił się na scenie na festiwalach Reading i Leeds. Już niedługo będzie kontynuował swoją trasę po festiwalach z nadchodzącymi występami na Life Is Beautiful, Breakaway Festival czy Austin City Limits.
Podekscytowanie fanów Taia nie ma granic. Nic dziwnego – w zeszłym tygodniu zaprezentował zwiastun albumu „HDTV Special”, w którym wskakuje do telewizora, a każdy kanał emituje inny teledysk wydany w ciągu ostatnich dwóch lat. „HDTV” pokazuje bowiem ewolucję kunsztu Taia dzięki zmieniającemu się gatunkowo dorobkowi obejmującemu 20 utworów, które wyznaczają nowy rozdział w jego pisaniu i eklektycznym brzmieniu. Wcześniej wydane utwory z „HDTV” zdobyły już ponad 200 milionów streamów, w tym „Let’s Go to Hell”, „LAst dAy on Earth” (29. miejsce na liście Billboardu Hot Rock & Alternative Chart), „3 outfits”, „100sadsongs” i jego najnowsze wydanie „sheluvme”.
„HDTV” jest kontynuacją pierwszego studyjnego albumu „TV”, który ukazał się 20 maja 2021 roku, zyskał ponad miliard streamów i umocnił pozycję Taia jako globalnego twórcy hitów. Album zadebiutował na 3. miejscu listy Billboardu Heatseekers i na 5. miejscu listy debiutanckich albumów Spotify. Płyta zawiera międzynarodowy hit „A-O-K”, który pokrył się platyną w USA, Australii, Kanadzie i Irlandii. Ponadto viralowe hity „Stuck In The Middle” i „DRUGS” zdobyły złoto zarówno w USA, jak i w Kanadzie.
Jeszcze na początku pandemii COVID-19 piosenkarz i autor tekstów Tai Verdes był jednym z pracowników w sklepie Verizon Wireless. Od tego czasu zgromadził ponad miliard globalnych streamów i ponad 20 miliardów wyświetleń w mediach społecznościowych. NPR odnosi się do fenomenu Taia jako historii: „jak jeden muzyk złamał kod, aby dostać się prosto na szczyty list przebojów, korzystając z jednej z najpopularniejszych na świecie aplikacji do udostępniania wideo”. Tai nadal zbiera ogromne pochwały krytyków, zbliżając się do wydania drugiego albumu studyjnego.