Podbijający listy przebojów piosenkarz, autor tekstów i producent, Tai Verdes, wydaje swój wyczekiwany drugi album studyjny „HDTV”. Płytę promuje najnowszy singiel „TWO SUGARS”, do którego właśnie ukazał się teledysk.
20-utworowy krążek wyznacza nowy rozdział dla naginającego gatunki artysty. Zaraźliwe melodie, refleksyjny liryzm i potężny wokal – płyta jest niezaprzeczalnym dowodem na to, że Tai utrzyma się w branży.
„To album o analizowaniu moich własnych doświadczeń z miłością”, powiedział Tai, który obnaża swoją wrażliwą stronę. „Nie słuchajcie go”.
Wcześniej wydane utwory z „HDTV” zebrały do tej pory ponad 200 milionów streamów i obejmują przeboje „Let’s go to Hell”, „LAst dAy on Earth” (29. miejsce na liście Billboard’s Hot Rock & Alternative Chart), „3 outfits”, „100 sadsongs”, „sheluvme”, „how deep?” oraz jego najnowszy singiel „TWO SUGARS”, do którego właśnie ukazał się teledysk. Wcześniej Tai zadebiutował z piosenką w programie Jamesa Cordena.
Aby uczcić premierę, Tai dał niezapomniany set na Life Is Beautiful w Las Vegas. Czeka go jeszcze sporo występów na jesiennych festiwalach, w tym Sea.Hear.Now Festival, Breakaway Festival i Austin City Limits. 20 września Tai wznowi swoją ogólnoświatową trasę koncertową 2022 „HDTV Tour” z ponad 20 koncertami w Stanach Zjednoczonych i za granicą.
„HDTV” jest kontynuacją pierwszego studyjnego albumu „TV”, który ukazał się 20 maja 2021 roku, zyskał ponad miliard streamów i umocnił pozycję Taia jako globalnego twórcy hitów. Album zadebiutował na 3. miejscu listy Billboardu Heatseekers i na 5. miejscu listy debiutanckich albumów Spotify. Płyta zawiera międzynarodowy hit „A-O-K”, który pokrył się platyną w USA, Australii, Kanadzie i Irlandii. Ponadto viralowe hity „Stuck In The Middle” i „DRUGS” zdobyły złoto zarówno w USA, jak i w Kanadzie.
Jeszcze na początku pandemii COVID-19, piosenkarz i autor tekstów Tai Verdes był jednym z pracowników w sklepie Verizon Wireless. Od tego czasu zgromadził ponad miliard globalnych streamów i ponad 20 miliardów wyświetleń w mediach społecznościowych. „NPR” odnosi się do fenomenu Taia jako historii: „jak jeden muzyk złamał kod, aby dostać się prosto na szczyty list przebojów, korzystając z jednej z najpopularniejszych na świecie aplikacji do udostępniania wideo”. Tai nadal zbiera ogromne pochwały krytyków, które teraz mnożą się wraz z wydaniem drugiego albumu studyjnego.