DJ i producent Martin Garrix oraz wszechstronnie utalentowany piosenkarz, autor tekstów i producent JVKE połączyli siły z Nuverse, Second Dinner i MARVEL Entertainment. Ich najnowszy singiel „Hero” to hymn gry MARVEL SNAP.
Premierze piosenki towarzyszy animowany teledysk pełen superbohaterów. Wciągający teledysk inspirowany grą MARVEL SNAP to ukłon w stronę par Marvela.
JVKE pogrąża się w myślach i puszcza wodze fantazji, gdy nagle dostaje wiadomość z aż nazbyt znajomym pytaniem od byłej dziewczyny, Georgii: „Możemy porozmawiać?”. Następnie analizuje wzloty i upadki ich związku, obserwując ulubione pary fanów Marvela – Spider-Mana i Mary Jane, Storm i Czarnej Pantery oraz Vision i Scarlet Witch. „Hero” eksploruje nową, tajemniczą stronę Garrixa, w którą idealnie wkomponowuje się wokal JVKE’a. Artyści wzbudzili niecierpliwość fanów już kilka tygodni temu, gdy Garrix po raz pierwszy zapowiedział współpracę. Martin Garrix komentuje: „Jestem zaszczycony, że mogę być częścią tego projektu. Uwielbiam odkrywać nowe terytoria za pomocą mojej muzyki i jestem bardzo podekscytowany, że ta piosenka nareszcie może ujrzeć światło dzienne”.
Wciągający teledysk został stworzony przez wielokrotnie nagradzane londyńskie studio animacji The Line Animation. Klip zostanie pokazany podczas gali The Game Awards, na której MARVEL SNAP jest nominowany w kategorii Najlepsza gra mobilna. Gra zadebiutowała w październiku, natychmiast zdobyła uznanie krytyków i stała się jedną z najczęściej pobieranych i najwyżej ocenianych gier roku.
26-letni Martin Garrix jest jednym z najmłodszych i najbardziej utytułowanych DJ-ów/producentów podbijających scenę popową i elektroniczną. Ma na koncie występy jako headliner na największych festiwalach oraz współprace z największymi gwiazdami. Garrix jest odpowiedzialny za szereg pamiętnych kolaboracji, w tym „In the Name of Love” z udziałem Bebe Rexhy (2016), „Scared to Be Lonely” z Duą Lipą, „There for You” z Troyem Sivanem (2017), „Ocean” z Khalidem (2018) i wreszcie „Summer Days” z Macklemorem i Patrickiem Stumpem z Fall Out Boy (2019). Może pochwalić się 25 milionami słuchaczy miesięcznie w samym Spotify oraz ogromnymi występami, takimi jak Zimowe Igrzyska Olimpijskie 2018, Coachella, Lollapalooza, Ultra Music Festival i Tomorrowland, czy w końcu oficjalną piosenką UEFA 2020 „We Are The People” z Bono i The Edge oraz pobocznym projektem AREA21. Niedawno Garrix po raz czwarty w karierze został DJ-em #1 w plebiscycie 100 najlepszych DJ-ów według „DJ Mag”.
Urodzony w Rhode Island piosenkarz, autor tekstów i producent, JVKE, już od trzeciego roku życia gra na licznych instrumentach. W szkole średniej zainteresował się produkcją. Do tej pory zgromadził ponad 600 milionów streamów i ponad 26 miliardów wyświetleń, zbudował ponad 10-milionową społeczność w mediach społecznościowych i z każdej strony może pochwalić się wsparciem – od Charli D’Amelio, po Charliego Putha. Jego singiel „golden hour” już od 12 tygodni podbija listę Billboard Hot 100. Utwór ma ponad 250 milionów streamów i niedawno doczekał się występu w programie Jimmy’ego Fallona. Ostatnio JVKE został także artystą MTV PUSH października. Przełomowy hit „Upside Down” z 2020 roku do tej pory wygenerował ponad 200 milionów streamów. Błyskawiczny sukces utworu doprowadził go do współpracy z Charliem Puthem, dzięki której artyści otrzymali nominację do VMA Trending 2021. JVKE kontynuował sukces w 2021 roku, wydając viralowy hit „this is what fall in love feel like” oraz łącząc siły z Galantis przy wspólnym wydawnictwie „Dandelion”. Poza niezaprzeczalnym talentem do tworzenia viralowych singli, JVKE może pochwalić się produkcją nominowanego do Grammy albumu Erica Bellingera, „New Light”.